12 kwietnia 2015

TAG : 10 pytań

Autor: Unknown o 4/12/2015
Tak jak już mówiłam, kolejnym postem jest TAG :) Pytania zadawaliście mi na Twitterze i dziękuję aktywnym osobą ☺ Na wszystkie starałam się odpowiedzieć ale przyznam że nie było łatwo :D

1. Masz swojego konia?
Nigdy, nie miałam swojego konia ale zawsze miałam ulubionego, niestety po mojej długiej przerwie od jazdy konna już miał innego właściciela, którego pokochał więc postanowiłam, że się od czepie i urwałam kontakty z tamtą stadniną. :/
2. Jaki jest twój ulubiony Youtuber?
Banshee, Wielmożny Igor i Bzdurny Karton <3

3. Lubisz Hobbita lub Władcę Pierścieni?
Nienawidzę tego i tego :D Jakoś nie lubię takich filmów .. Nie są w moim typie.

4. Jaka jest twoja ulubiona para z EWW (Every Witch Way )?
Kocham Jemme ♥ To po prostu moje życie <3 ( Jax i Emma )

5. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Chyba wiosna i jesień. Najbardziej je lubię bo nie jest ani za zimno, ani za gorąco.. :D
Ale lato i zimę też lubię bo jest wtedy najwięcej wolnego xD

6. Najnudniejszy film który ostatnio oglądałaś?
Hmm.. Raczej nie chodzę do kina na jakieś " bzdety " i tak samo rzadko kiedy oglądam coś w telewizji. Ostatnio byłam ze szkołą na Biała jak krem, czerwona jak krew, ale moja opinia jest raczej 3/6 :/

7. Opiszesz swoją historię z HoA?
Nie do końca wiem, cy zrozumiałam pytanie ale .. Jeszcze na dawnym mieszkaniu miałam dwie koleżanki, które mnie w to wciągnęły i tak przeleciałam cały pierwszy sezon. Później odkryłam coś takiego jak FB i zaczęłam wciągać się w tematy " Adminowania " :D Od początku 2 sezonu byłam już wielkim fanem bo strasznie mnie to wciągnęło. <3 3 sezon oglądałam po Angielsku na Bajach a w telewizji nie xD I to chyba koniec. :/ Jakoś nie jest to taka " inspirująca " opowieść xd

8. Jakie są twoje ulubione babeczki?
Zależy jakie zrobię :) Lubię wszystkie ale chyba najbardziej waniliowe i marchewkowe ^^

9. Masz jakieś rzeczy związane z HoA,EWW lub Hotel 13?
Mam tylko plakaty xD Nie potrzebuję mieć innych rzeczy bo i tak ich kocham ♥ Miałam zamiar sobie kupić kupek z HoA ale już nie wiem.

10. Masz jakieś głupie nawyki ?
Tak :D Od małego obgryzam paznokcie i nie jest to ze stresu czy z nerwów tylko to już chyba takie uzależnienie xD Oczywiście ich nie jem tylko wypluwam ale mimo wszystko.. nawet pieprz i sól nie pomogły :D AA !! I jeszcze mam taki nawyk że nie umiem napisać słowa i nie zakończyć go minką xd
Jakoś tak mam że nie umiem nie polajkować postu czy nie odpowiedzieć .. Bez sensu . ♣♠

I to wszystkie pytania na dzisiaj. :) Zapraszam na mojego Twittera : https://twitter.com/liv_tweetsxo
i piszcie czy wam się spodobało ( chociaż nie wiem co miało, się wam spodobać ale cii xD )
~~ Liv xx

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny ag ;)
    ciekawie odpowiadasz :)
    zapraszam do mnie http://juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy tych samych youtuberów :D. a po zatym świetny post

    OdpowiedzUsuń

 

Sweet Dreams Liv Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea