31 marca 2015

Konie - Najlepszy przyjaciel człowieka. :)

Autor: Unknown o 3/31/2015
Niech ktoś mi wytłumaczy.. Jak można tak śliczne i kochane stworzenia jeść,zabijać i bić ? :(
Według mnie są najlepszym towarzyszem i one też mają uczucia ! Nie można ich ranić, bo to zapamiętają. Kilka razy przejechałam się na koniu i co prawda, wiadomo.. Na początku mnie nie polubił a później zaczęła się wielka przygoda. ♥



To naprawdę podobnie jak psy i koty kochane zwierzęta. ♥ Niektóre lubią przebieranki jak ten tu :









Lub ... Długie przejażdżki. :D



Przede wszystkim, ufają i kochają swoich właścicieli. To, że czasem cię ugryzie lub dostaniesz z kopyta, to nic ! To podobnie jak my ... Mili i serdeczni ale czasami naprawdę pokazujemy " różki " xD



Fot. Paulina L. ( Jakie inicjały xd )

Jaki z tego morał ?
Mają podobne cechy charakteru do nas ! Czasami kochane i niewinne a czasami naprawdę za bardzo agresywne. xD Wyglądem też się nie różnimy .. Jedni są grubi, drudzy chudzi, trzeci ładniejsi a czwarci brzydsi. Kochajmy ich tak jak możemy ! ♥ W końcu wszyscy jesteśmy zwierzętami !





" Ze wszys­tkich zwierząt je­den człowiek umie się śmiać, choć on właśnie ma naj­mniej powodów.  "

Pytanka jak zwykle tu : https://twitter.com/liv_tweetsxo <-- Zapraszam ! Zaobserwuj jeśli ci się podobało :)

No śmiało, swoje pociechy też możecie przesyłać ! ^.^





6 komentarzy:

  1. Jestem tego samego zdania co ty.Sama mam jednego konia.Wspaniały post jak i zdjęcia.W następnym poście poproszę o zdjęcia twarzy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to nie ja na zdjęciach tylko moja kuzynka :D Ale dziękuję za twoją opinię i fajnie że ktoś mnie popiera :)

      Usuń
  2. przypomniało mi się że dawno nie piekłam babeczek :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Trzymam kciuki żeby wyszły przepyszne !! :D
      Liv ♥

      Usuń
  3. Uwielbiam tych samych yt-erów.
    super odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

 

Sweet Dreams Liv Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea