21 kwietnia 2015

Książka pod tytułem konkurencją Zniszcz ten dziennik ?!

Autor: Unknown o 4/21/2015
Wiem.. nie typowy i głupi post ale bardzo zaciekawiła mnie ta sprawa. xD
Jeśli nie chcesz czytać i nie podoba ci się taki post to zamknij mój blog teraz. ;D


Właściwie .. różnica jest w tytule i po okładce, ale czym różni się w środku ?
Ma wszystko podobne ( różnicą jest treść zadań ) !
A co jest w tym tak interesującego ? Otóż Książka pod tytułem jest Polskiej produkcji i Polskiego autora Roberta Trojanowskiego !!! Jest to wydawnictwo : Kaktus i wow. Szczerze .. jestem zaskoczona bo mi Polskie filmy i książki kojarzą się z ... Niczym .. xD No właśnie.
Mamy 21 wiek a Polska żeby się wzbić i wbić w " nowoczesność ", kopiuje ;-;
Znam wiele takich ludzi ale według mnie, skopiować i pozmieniać okładkę, zadania, jest co najmniej chamskie. Nie wiem czy to ja jestem dziwna i naprawdę A-krajowa ale takie coś mnie denerwuje.
Książka sama w sobie jest naprawdę godna polecenia bo jestem pewna że z chwilą zapoznania, rozsiądzie się po całej Europie xd Więcej zadań jest z kolorowaniem i niszczeniem czyli sztuka i demolka w jednym. Krótko mówiąc : jest to książka dla kreatywnych ludzi i z pewnością dla fanów Zniszcz ten dziennik. ! Nie wiem czy jest dostępna w sklepach ale jak wiadomo, internet ma wszystko xD

Odrębna tematyka, która nie interesuje każdego i wiem :/
Śmiało, przyjmuje hejty.
Jak zwykle możecie mnie znaleźć na Twitterze : https://twitter.com/liv_tweetsxo i zadawać pytania czy udzielać porad. :)



~ Liv
Źródło zdjęć: Magiczny Świat Książki. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Sweet Dreams Liv Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea