23 marca 2015

Co ja robię na blogu ?

Autor: Unknown o 3/23/2015
Dobre pytanie, bo szczerze to sama  nie wiem. Chcę pokazać swoje pasje i umiejętności a czasem nawet będę pisać takie bzdety jak dzisiaj ;p W przyszłości chcę założyć kanał na Youtube i jakoś go prowadzić, choć wiem, że nie jest to łatwe. Mam 14 lat i jestem szczerze szurnięta xD Szczególnie w szkole .. xd Kocham moją klasę i nie chciałabym mieć choć jednego ucznia więcej ( Ale z pięć bym najchętniej wywaliła xd ). Oceny mam właściwie przeciętne ;/ Zależy z czego bo np. z Biologii, Angielskiego i Chemii idzie mi najlepiej a najgorzej z Niemieckiego, Fizyki i Matmy. ;D Kocham piec ciasta, ciasteczka i wszystko co tylko można ;'D ( Nie mylcie z gotowaniem bo tego nienawidzę ;-; ). Mam młodszą siostrę o .. 11 lat xD Ma na imię Ola. A chwila ! A jak ja się nazywam ? Skąd się wzięła moja nazwa ? Mam na imię Oliwia a nazwa wzięła się od mojej ulubionej postaci w serialu i.. oLIVia ;D I oczywiście mam też trzecią siostrę w sensie psiaka Nitke, która jest pulpecikiem, Beagle i dlaczego nitka to nie będę pisać ;'D To właściwie wszystko o mnie i .. innych. Zapraszam was do czytania a pytania czy propozycje możecie zadawać tu :
https://twitter.com/liv_tweetsxo


2 komentarze:

  1. Proszę załóż teraz kanał na yt 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała a wręcz to moje marzenie i za niedługo .. kto wie :D

      Usuń

 

Sweet Dreams Liv Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea